lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Elin - 11 september 2012 20:34


 


Idag var jag tillbaka på förskolan och det verkade som om alla var glada av att se mig, speciellt min handledare. Skönt att vara tillbaka och det är verkligen skönt att känna sig uppskattad! Blir så glad av min praktikplats, önskar ajg var klar med utbildningen redan nu så jag kunde få jobba där och vara där varje dag för att hänga med alla glada människor och barn.


Det var lite jobbigt imorse med förskylningen och orken, men efter någon timme så glömde jag bort det och jag blev piggare. Trots att det är en av mina kortsaste dagar idag så kom jag inte därifrån förs vid halv 5 någongång. Det blir så ibland när handledarmöterna drar över tiden och man innerst inne inte riktigt vill gå hem hihi. Hade iallafall intressanta diskussioner med min handledare på mötet, och jag är visst inte så dålig på att reflektera och observera som jag trodde, skönt!


Nu under kvällen har jag bara chillat framför TVn och datorn, blev beordrad av min handedare att vila upp mig under kvällen så jag orkar med veckan och så jag inte blir ännu sjukare än vad jag är, fick talförbud av personalen imorse haha. Nu ska jag titta vidare på Ung och bortskämd.


Puss 

Av Elin - 11 september 2012 19:27


Jag önskar jag vågade tala om för folk hur jag känner utan att dom blir rädda. Jag förstår inte varför jag ens tillåter mig själv att tänka på det som gör att jag bryter ihop totalt. Jag vill vara starkare än så här men ibland så går det bara inte...

 

 

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards