lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Elin - 14 september 2012 19:30

Hej hopp mina vänner!

Hoppas att eran dag har varit lika bra som min...? Praktiken var jättemysig idag, barnen på avdelningen sprang och kramade om mog imorse när dom kom, fredagsglada kanske? ;) vi trottsade regnet iallafall och tog med dom större barnen på promenad till vitabergsparken, var riktigt mysigt trots regn och rusk. Sen var det även fredagsmys i personalrummet med nybakad äppelpaj, mumsi!

Efter praktiken hämtade mamma mig inne i stan sen åkte vi vidare till landet, då jag trottsade regnet en andra gång. Är iallafall jättemysigt att väl vara ute igen, var ett bra tag sen sist! Stannade i mölnvik för att handla lite och kolla efter lite saker till mitt rum (därav bilden med texten för jag tyckte den var så klockren, men den lät jag bli att köpa var bara tvungen att fota hehe). Nu sitter jag här mitt på berget på min regnjacka och skriver eftersom 3G inte hör till landet så att säga hehe, känner mig lite smått efterbliven och desperat då jag frivilligt sätter mig i kylan bara för att kunna skriva ett blogginlägg, men vad gör man inte.

Mamma berättade även att jag hade fått en ny kallelse till radiumhemmet idag, får inga bra vibbar av det. Börjar verkligen tro att jag aldrig blir av med den här jävla cancern! Fuck cancer!

Nu ska jag nog gå in och värma mig framför brasan sedan väntar duschen.

Återkommer förhoppningsvis imorgon om 3Gt vill fungera haha.


Puss 

Av Elin - 14 september 2012 18:03

 

Grattis på födelsedagen underbara Sarah Dawn Finer! 

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards