lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Elin - 16 september 2012 19:31


 


Hej vänner. Är nu hemma från landet, både skönt och inte. Har sovit sjukt mycket den här helgen, har varit så sjukt skönt och jag tror jag behövde det oxå. Sov till 1130 idag och efter en timme så var mamma och jag på väg hem. Åkte på en liten shoppingtur på vägen oxå, stannade till vid sickla köpcenter för att kolla upp lite saker till mig, dock så var ju såklart den affären som vi var mest angelägen att gå in i stängd, men vi får komma tillbaka någon annan dag helt enkelt.


Vi kom väl hem vid 16 ungefär och resten av dagen har jag bara slappat framför TVn och datorn, har haft jätteont i vuvudet hela dagen idag så det blev inget plugg, får se till att öppna boken imorsgonkväll när jag kommer hem från praktiken.


Ikväll ska jag bara titta på TV och ta det lugnt, får se om jag orkar se hela beck.


Puss 

Av Elin - 16 september 2012 16:33


Måste säga att jag och mamma åt en av världens godaste maträtt igår till middag. Marinerad lax men spenat, lök, mozarella och avokadosallad. Mums!


   

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards