lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Elin - 20 september 2012 17:56


   


Hej hopp! Blev bara en uppdatering om ridlektionen igår, tycker det är så tråkigt att skriva ett inlägg om att allt gick bra på praktiken varje dag haha. Nu minns jag inte heller hur gårdagen var på förskolan, dagarna flyter lixom ihop med varandra, ha.


Idag var iallafall den längsta dagen på förskolan. Börjar 9 och slutar 1615, min handledare var inte där heller för hon var i stadshuset och tog emot en medalj för att hon har jobbat inom komunen i 40 år, hon är såå värd denna utmärlekse! Vaknade med ont i halsen och feberkänsla imorse, men tog mig iallafall in till stan. var så seg i huvudet så jag inte ens märkte att jag tog samma buss som ett barn från avdelningen haha. Men det gick lite i vågor, ibland så mådde jag bra, ibland mådde ajg dåligt, så kunde inte riktigt bestämma mig om ajg skulle åka hem eller stanna kvar, vill ju vara kvar så länge jag kan lixom. Men när det var 45 minuter kvar tills jag slutade så gav jag upp, då orkade jag verkligen ingenting och började seriöst fundera på hur ajg skulle orka ta mig hem. Tyckte jag orkade väldigt länge ändå och jag hade fått så himla mycket kraft av barnen. Att få ett litet barn att skratta så hon får hicka måste vara bland det bästa som finns, ingenting gör en så varm och lycklig i hela kroppen och själen som när man hör ett litet barn skratta!


Blir iallafall en tidig dejt med kudden idag, tog tempen när jag kom hem och det stod bara på 37,9 så jag tänkte gå och sova efter halv åtta hos mig så kanske jag lyckas sova bort febern under natten och orka gå till praktiken imorgon oxå. Hoppas.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards