lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Elin - 5 januari 2013 17:38


                           

Av Elin - 5 januari 2013 15:00



Jag kan ligga och drömma mig bort när jag kollar igenom bilder från we heart it så jag hoppas att ni står ut med lite fler bilder.

 

 


Av Elin - 5 januari 2013 12:30


   


Jag har haft så himla mycket lyckorus dom senaste dagarna. Allting har känts så lätt och hela jag svävar som på moln. Alla negativa tankar skjuter jag bort och tillåter mig själv att inte tänka på allt jobbigt utan att bara vara glad, på riktigt. Just nu så bryr jag mig inte om jag inte blir godkänd på nästa kurs och missar ett möte. Eller, klart jag bryr mig och klart att jag ska kämpa, men just nu så väljer jag att slappna av lite och faktiskt ha lov fortfarande. Har världens bästa pepplåtar som jag pumpar på högsta volym varje gång jag ska någonstans. Folk tittar på mig när jag står och mimar och smådansar medans jag väntar på bussen eller tåget, men det bjuder jag på. Är man lycklig så ska man bannemej få vara det! Jag vet inte hur länge lyckan varar så jag passar på att känna så här till 110% nu och sen så får vi se hur länge det håller i sig. Jag vet egentligen inte varför jag känner så här, men behöver man verkligen ha en anledning att vara lycklig? Nä.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards