lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Elin - 6 januari 2013 18:18


Hej vänner! Känns lite bittert att det är sista jullovsdagen idag, hade ju inte tackat nej för två veckor till lixom. Men nu är det som det är och jag börjar morgondagen med en examination som jag har 24 timmar på mig att skriva. Håll tummarna för att det går bra för mig är ni snälla, känner mig väldigt tveksam inför denna examination. Menmen, stay strong and positive försöker jag intala mig själv. Jag har varit så otroligt dum oxå och satt på en film natten till igår och idag så har lixom inte somnat förs vid 3 på natten så vi får se hur det går att hitta dygnsrytmen igen.


Idag har ajg iallafall hat otroligt ont i huvudet hela dagen, vet inte om det beror på håret eller något annat, men ont har jag haft. Annars så har jag städat lite i mitt rum och bara tagit det lungt. Nu sitter jag i soffan och har precis duschat, sjukt skönt att få tvätta håret igen eftersom jag inte har fått tvättat den sen i Onsdag pgr av löshåret. Tog det sista glaset med rödvin oxå till resten av chokladen som blev över från igår, måste ju passa på att njuta lite så här sista lovdagen ;). Nä hörni, nu ska jag fortsätta titta på Forrest Gump!

Av Elin - 6 januari 2013 13:48


Har precis bokat en resa till Schweiz! Gratis var den oxå. Eller ja, mamma och pappa betalade. Måste nog vara lite bortskämd tror jag ;). Anledningen till att jag åker dit är för att en av världens finaste vänner bor där sedan typ 2,5 år tillbaka och jag har helt enkelt inte tagit mig dig ännu för att hälsa på, skäms lite för det, men nu så är det äntligen dags! Ååh, älskar känslan när man precis har bokat en resa och när man har något riktigt roligt att se fram emot. Fyfan vad kul vi ska ha!


 

Av Elin - 6 januari 2013 12:18


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards