lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elin - 7 januari 2013 22:02


  • Tisdag: Plugga på förmiddagen, åka in till SU för en föreläsning på eftermiddagen och sen raka vägen hem och fortsätta plugga.
  • Onsdag: Tänkte försöka hinna med att åka in till KS för att ta blodprov (lika bra att åka in dit där dom kan sitt jobb så slipper man bli stucken typ fem gånger), efter det ska jag in till SU en snabbis för att lämna in examinationsarbetet och hämta upp gamla arbeten, sedan luncha med Lisa. På kvällen blir det självklart ridning.
  • Torsdag: Plugga på förmiddagen, in till SU för den sista föreläsningen innan salstentan på Måndag, efter det så ska jag Vånkan och Kajsa ta en fika.
  • Fredag: Leeedig! Eller ja, måste sitta och plugga typ hela dagen, annars så får vi se vad dagen har att bjuda på.
  • Lördag: Har inget inplanerat förutom plugg. Vi får se vad som händer helt enkelt.
  • Söndag: Inget inplanerat då heller, mer än att plugga då.

Av Elin - 7 januari 2013 14:44


 

 

Hej kära vänner! Ledsen att ajg inte har tittat in här tidigare under dagen. Sitter med min examination som jag måste försöka få klar och har bara kommit halvvägs så it´s a lot to do ;). Tror inte att jag tittar in här fler gånger idag, känner att ajg måste prioritera skolan. Jag är säker på att ni förstår!


Nu sitter jag iallafall i soffan med min filt och tittar lite på TV, känner att jag måte ta en paus eftersom jag har suttit och skrivit sedan typ 10, halv 11 i förmiddags. Hoppas att ni har en superdag, själv ska jag vila lite och sedan sätta igång igen med att skriva. Håll tummarna för mig att jag blir godkänd! Puss.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards