lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Elin - 8 januari 2013 18:22


   


Hej mina fina läsare! Hoppas att eran Tisdag har varit bra. Min har varit helt okej, dagen har gått så sjukt fort bara och det känns som om man åker komunalt typ halva dagen oxå. Gick iallafall upp vid 10 och läste igenom min uppsats som ska vara inlämnad idag, känner mig ganska säker på det ajg har skrivit, men det känns ändå som om ms har missat massa viktigt. Det är svårt att ha en lärare som inte svarar på frågor eller hjälper till...


Åkte till SU för en föreläsning uder eftermiddagen, var kul att träffa alla igen efter lovet och föreläsingen var faktiskt helt okej. Känns på ett sätt ganska skönt att vara tillbaka i skolan igen. Snart är det ju VFU igen oxå, eller snart och snart, jag blir peppad när jag tänker så och när man har något att se fram emot så känns det lättare att kämpa sig fram. Det kommer säkert bli en rolig termin!


Sitter iallafall just nu i soffan och känner att matkoman börjar komma, hatar sånt haha! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga lite kanske och städa i mitt rum igen. Har för mycket saker asså! Nä hörni, jag återkommer!

Av Elin - 8 januari 2013 11:00


Ha, fick mig ett gott skratt härom dagen när jag öppnade min ena garderob. Det är visst inte bara kläder jag måste sortera ser jag. Synd att dom bara är anpassade för mig, annars hade jag ju kunnat skänka bort dom, eller varför inte sälja? Nä, dags att göra något åt saken kanske innan det blir fler på hög. Fast jag får alltid lite separationsångest, dom kan ju vara bra att ha i framtiden, men vet aldrig om man behöver smälla till en inbrottstjuv eller nått någon gång lixom...


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards