lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Elin - 19 januari 2013 20:09


Förutom att träna och fota som jag har gjort idag så har jag även suttit och gjort lite armband åt mig själv. Har så sjukt mycket smycken som jag inte använder men inte är redo att slänga än, så bestämde mig för att förnya dom litegrann och även göra helt egna. Idag blev det två styckna och imorgon så tror jag att jag ska fortsätta, tänkte svänga in på panduro under förmiddagen efter mitt möte så vi får se vad det blir då ;). Jag är iallafall nöjd med dom här två!


 

Ior

Av Elin - 19 januari 2013 14:15


Jag älskar verkligen Ior i Nalle Puh och varje gång jag ser den här bilden så smälter jag. Såå söt!


 

Av Elin - 19 januari 2013 13:33


Gårdagen avslutades jättemysigt med chokladfondue, te, film, ljus och massor av prat med min fina vän!

 

Av Elin - 19 januari 2013 11:30


Åh, höll på att leta efter en speciell bild som jag tog i somras men ramlade över denna istället. Tror jag tog den på min namnsdag faktiskt när mamma och jag hämtade upp pappa i boda efter att vi hade varit ute på Gällnö tidigare under dagen och fotat i det fina sommarvädret. Egentligen så är det inget speciellt med bilden alls, men det jag gillar är att man ser att det är en gammal bensinmack. Jag vet inte riktigt varför, men det är någonting med den här gamla stilen jag gillar. Kanske för att man kan tänkta tillbaka lite hur det kanske fungerade och såg ut på riktigt i Boda när macken var i full fart för länge länge sen?


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards