lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Elin - 21 januari 2013 17:00






...jag har jättesvårt att somna utan gosedjur i sängen? 


 



Av Elin - 21 januari 2013 15:04


Måndag igen. Dagarna går verkligen sjukt fort. Hur ska man lixom hinna med allt man vill göra i livet om dagarna går så här fort? Hade iallafall sovmorgon idag, sov i 11,5 timmar!(?) skönt var det iallafall. Efter lunch när jag hade förlorat alla mina liv i candy crush hehe så passade jag på att gå ner och cykla lite, gick bra idag faktiskt. Har bestämt mig för att öka med fem minuter varje gång jag cyklar. Trodde inte att min kropp skulle klara så himla mycket mer än en kvart nu i början, men ridningen måste verkligen ha gett mer resultat än vad ajg trodde efter cellgifterna. Ska bli spännande att så om ett tag om träningen ger resultat på hästryggen, det är ju i stort sätt därför jag har börjat cykla för att kroppen inte ska ta lika mycket stryk när jag rider som den gör nu.



När jag hade duschat så passade jag på att fixa lite i köket,  hade gärna velat dammsuga oxå, men just idag så har ajg av  någon konstig anledning känningar i axeln, så vilar den lite istället. Sånt är livet. Nu sitter jag här iallafall med min favoritkopp med te och lyssnar på gamla svenska klassiker. Nu ska titta på galna ungar på TV tänkte ajg, Supernanny alltså ;). Puss på er.

 

 

Av Elin - 21 januari 2013 11:45


     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards