lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Elin - 25 januari 2013 10:50


 

 

Yes, äntligen fredag minsann! Dock så har jag fullt upp i helgen så för mig blir det inte mycket vila. Idag är ajg däremot ledig, riktigt skönt. Har iallafall haft lite sovmorgon och ställde klockan på 9, eftersom jag ska upp tidigt både imorgon och på söndag så kändes det dumt att sova till 11 idag. Så under morgonen så har jag faktsitk bara tagit det lungt. 


Vid 1430 så åker jag till mormor och morfar i Vaxholm. Eftersom jag ska ha FULK imorgon i Bogesund som ligger i närheten av dom så kändes det mycket skönare att sova över hos mormor och morfar än att behöva gå upp i ottan och ta bussen till Bogesund imorgonbitti. Ärligt talat så är ajg inte jättepepp inför FULKen, men jag hoppas att det blir bättre när jag väl är där. Det brukar bli så haha. 


Innan jag åker till Vaxholm så tänkte jag att jag ska försöka plugga lite. Hade planerat att träna oxå, men min kropp är  fortfarande helt slut efter ridpasset i Onsdags så jag tror att ajg hoppar det och cyklar en stund på Söndag när jag kommer hem istället. Just nu så håller ajg på att försöka ringa Hamburger Börs för att beställa våran mat vi ska äta när jag och min kära familj ska dit på Torsdag för att se Magnus Uggla. Har suttit i 15 minuter nu och försökt nå dom, men det är ju helt hopplöst. Varför säger dom att man kan ringa när dom inte svarar lixom?


nä hörni, nu kurrrar magen så ska nog ta en titt i kylskåpet och se vad jag kan äta :). Vi får se hur det blir med uppdateringen under helgen, annars så dyker det upp ett inlägg på Söndag när jag har kommit hem.Kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards