lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Elin - 4 februari 2013 17:47


 


Hej alla som läser här. Hoppas att eran Måndag har varit bra och fortsätter att vara bra! Har spenderat dagen i skolan och haft bild, sista bildlektionen till och med. Som vanligt så hade SU strulat till det och denna gång i form av dubbelbokning på klassrummet, eller fel dag och salnummer för en annan klass. Det var bara att acceptera läget och det hela slutade med att vi var två klasser i ett rum som hade samma lektion. Var trångt och jobbigt och så var väl vi alla i min grupp på rätt så dåligt humör idag, men det gick ändå tillslut. Idag var det dags för att få göra egna animeringar och sen en film av dom. Det var riktigt spännande och kul faktiskt, om man bortser från att vi var alldeles för många. Tänkte faktiskt prova på att göra en film med G nästa gång vi ses och har tid, vet att han gillar att filma och sånt eftersom min mobil alltid är så populär varje gång vi ses haha. Vi gick från skolan med någorlunda lätta steg idag faktiskt eftersom vi är lediga resten av veckan. Käns lite som lov faktiskt, trots att man måste plugga en hel del under veckan. 


Kom väl hem vid 17 ungefär och stängde in mig i köket för att plugga och äta middag, effektiv oh ja! Nu sitter ajg i soffan framför TVn och har ont i magen. Har haft ont i magen hela dagen idag, jag får hoppas att min himla magkatarr inte har kommit tillbaka. Men det skulle ju inte förvåna mig om man säger så. Ikväll blir det en hemmakväll. Håller redan på att slockna i soffan så jag lär ju sova gott inatt. Nä hörni, ska försöka att läsa ut en av kursböckerna ikväll iallafall tänkte jag. På återseende!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards