lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Elin - 9 februari 2013 17:41


Hej kära vänner! Nu är jag hemma och har intagit soffläge inför resten av dagen, om man bortser från när jag ska äta middag, då måste jag såklart flytta på mig hihi. Slängde mig i duschen det första jag gjorde nu när jag kom hem, äntligen så fick jag tvätta håret! Har kännt mig så sjukt äcklig eftersom jag inte har fått tvättat det sen i tisdags eftersom det kan förstöra mina extensions och i onsdags så red jag. Men idag så orkade jag inte vänta längre så nu är det minsann tvättat och fint!


USEKs årsmöte var nog det längsta på flera år! Kassan var inte färdigräknad och det blev strul så det blev lite segt, men jag känner mig iallafall mycket klokare och säkrare angående mitt jobb i DUS nu när jag vet hur vällingby tänker, det är bara och hoppas på att vi hittar någon lösning i DUS om hur vi ska synas mer. För DET behövs! Var iallafall kul att träffa gänget igen, inte så ofta som jag träffar alla nu förtiden tyvärr.


Ikväll blir det såklart mello och mitt lördagsmys består av choklad med lakrits i, jag dör så gott! Har längtat efter att marabou ska ge ut de chokladen i ett år nu eftersom jag missade den förra året, min kväll är räddad med mello och godis alltså! ;)


Nu ska jag nog gå och titta in lite i köket och se hur det går med maten, magen kurrar lite nu faktiskt. Puss på er!


    

Av Elin - 9 februari 2013 13:41


Hej vänner! Hoppas att eran lördag har börjat bra. Själv så väcktes jag vid 9 och var gaalet trött, har sovit jättekonstigt inatt, typ vaknat flera gånger under natten och vid 6 så kunde jag knappt somna om. 


Följde med pappa till farfar vid 1030 och fikade och snackade. Jag passade på att ta en sväg ner till centrum för att handla ett par jeans på H&M när pappa skulle mecka med farfars elmoppe. Spräng även lite vilse inne på coop när jag skulle leta lördagsgodis oxå haha. När vi var klara med vårt så åkte vi vidare till lunda för att övningsköra lite, var lite scary att köra pappas nya BMW, men det gick bra. Nu är jag taggad inför 1,5 timmes körlektion på Torsdag :D!


Nu ska jag prova mina jeans och sen ska jag till stallet på useks årsmöte, ska bli spännande hihi. Ikväll ska jag bara vara hemma och titta på mello såklart annars så händer det inte så mycket mer idag, det är imorgon som det händer grejer, men det tar vi ikväll! Kram på er och ha en bra lördag!


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards