lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Elin - 10 februari 2013 13:53


Hej mina kära vänner! Vaknade lite smått i panik vid 11 i förmiddags, hade planerat att hinna med jättemycket innan vi fick gäster idag men så blev det inte riktigt. Städade iallafall rummet och åt lunch, det var ungefär det jag hann med haha. Vid 1230 så tog lillebror och jag bilen in till söder för att hämta upp en av dom finaste människor som finns, mammas faster. Har sett fram emot denna dag länge eftersom vi inte träffas så ofta för att hon bor i USA och nu så är den äntligen här, såklart så kommer dagen gå ruskigt fort och snart så är det måndag igen så jag ska försöka att njuta så mycket som möjligt idag. Vi får se hur mycket jag tittar in här idag alltså ;).


Nu sitter vi iallafall här och pratar om allt och jag känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig på att skriva begripligt så jag lämnar det så här och så får jag återkomma när jag har tid. Puss på er kompisar!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards