lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Elin - 17 februari 2013 18:47


 


Eftersom jag gick upp så pass sent idag så har denna dag gått sjukt fort måste jag säga. Efter att ha sprungit runt hemma och fixat mig så åkte ajg in till la stada för att möta upp världens finaste Bella. Svägde förbi H&M för att lämna tillbaka ett par byxor och sedan vidare mot vetekatten. Som alltid så var det sjukt mycket folk där, men jag måste ju säga att vi hade bra flyt och hittade plats nästan direkt. Satt där med kaffe och bulla i någon timme och catchade up lite om vad som händer i livet. Så skönt att man har vänner som man bara kan fortsätta där man slutade prata sist, även om det var fem år sedan vi träffades haha. Efter det så blev vi lite shoppingsugna och gick in till H&M igen för att kolla, sedan köpte jag äntligen en ny laddare till telefonen eftersom den gamla laggar så jag bli galen.


Kom hem lagom till middagen och nu har jag precis duschat för att sedan slappa i soffan resten av kvällen. Hoppas att jag kan somna ikväll bara eftersom jag sov i typ 12 timmar, som tur är så är jag ledig imorgon men ska plugga lite, träna och sedan in till stan igen för att fika med Rebecka. Mys imorgon oxå med andra ord!


    


Av Elin - 17 februari 2013 12:49


Hallå kära vänner. Hade ni en bra ikväll igår? För mig blev det alldels för jobbigt direkt när vi kom till bogesund haha. När vi sitter i bilen på väg ner till vandrarhemmet så mötte vi en häst som var galet rädd för alla bilar som åkte förbi så han stod där i världens snödriva och studsade och reste sig flera gånger. Jag som hästmänniska sa åt pappa att stanna och ta det jäkligt lugnt, när vi hade parkerat och skulle gå in så var jag tvungen att stanna en stund för att s om det gick bra, som tur var så hoppade ryttaren av och gick biten tillbaka till stallet och jag kunde andas ut. Blev riktigt nervös där ett tag haha, hästar alltå!

Meen iallafall, in kom vi tillslut och möttes av massa folk och musik, riktigt mysigt. Var ganska jobbigt med den höga ljudnivån eftersom jag var så trött i huvudet, men det gick ändå på något sätt. Var roligast att träffa kusinerna och kusinbarnen faktiskt! Vi var väl där i ca två timmar, sen åkte vi hemåt igen. 

Kollade på mello, såklart! Tyckte ju att Körbergs gäng var riktigt sköna och klockrena, vill inte att dom vinner hela men bra var den och dom. 

Inatt sov jag i 12 timmar, helt jäkla sjukt! Tror dock att jag sov för länge för jag var inte på topp när jag vaknade om man säger så. Om ett tag ska jag klä på mig och åka in till stan för att fika med Bella, var typ fem år sedan som vi sågs seriöst och planerat så det är verkligen dags nu haha! Kram på er vänner, så återkommer jag när jag har kommit hem!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards