lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Elin - 25 februari 2013 19:46


   


Hej alla fina! Lite dåligt med uppdatering här idag va? Trots att jag har varit ledig hela dagen idag så har jag ändå varit duktig och gjort saker idag. Ställde klockan på 9 för att komma in i rutinen igen, var lite tungt att gå upp imorse men det gick. Ska upp tidigt imorgon sen kan jag sova typ resten av veckan, skönt! Är det bara jag som har fått vårkänslor idag föresten? Så sjukt skönt att solen tittade fram hela dagen, man blir riktigt glad!


Gjorde inte så mycket under förmiddagen, drogade lite youtube klipp från mello från olika år, känner att jag har lite mellofeber nu när det är i full gång. Bokade även bijetter till mellofinalens genrep på fredagen oxå, åååh vad jag längtar! Tänk att få se Danny, Körberg och framför allt CAROLA! Hoppas bara att hon är där då, så hon inte är divig och kommer bara på genrepet på lördagen och sen finalen. Ska iallafall bli grymt kul att få vara där live, även om det bara är genrepet.


Efter lunch så mötte jag Mia på tåget och så åkte hon, jag och en från Mias klass in till SU för att hämta upp tentan vi skrev för några veckor sedan. Åt lite på burger king innan och sen så satt vi kvar lite efteråt. Jag drog vid 15 för att fortsätta till vällingby och möta upp Hanna. Var sjukt länge sedan vi sågs, typ somras kanske. Vi fikade och pratade på ända till typ 19, var jättemysigt att ses igen och jag är så himla tacksam över att ajg har en sån fin vän som henne, nu måste vi bara se till att ses lite oftare hihi. 


Nu är jag iallafall hemma, om jag orkar så ska jag ta något att äta. Annars så tror ajg att jag bara tar det lugnt i soffan ett tag till, sen är det sängen som gäller. Är grymt trött redan nu och klockan står på 7 imorgon. Kan vara skönt att lägga sig tidigt någon gång. Kram på er, återkommer imorgon!

Av Elin - 25 februari 2013 10:00


Jag kan acceptera och förstå om man inte tycker att Carola sjunger bra, jag håller absolut inte med men jag kan förstå om folk tycker att hon skriker hela tiden. Men kom inte och säg att Tommy Körberg inte kan sjunga. Allvarligt, denna snubbe har en helt sjuk pipa som till och med tondöva kan höra! Tänk att man fortfarande kan tappa hakan av vissa framföranden han gör...


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards