lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Elin - 27 februari 2013 12:25


Hej på er alla fina som läser. Hoppas att ni mår mycket bättre än vad jag gör idag. Sotter här i soffan med tjocktröja och filt för jag fryser så. Idag blir det en hemmadag helt enkelt, vaknade och vågade knappt stå på benen av yrsel och så tror ajg att ajg har lite feber. Min röst började försvinna igårkväll oxå och troligtvis så skulle vi redovisa i skolan idag vilket hade blivit lite knepigt när rösten är borta, kändes bättre att vara hemma idag då och sen hoppas på att man kan komma på Fredag istället. Blir galen att förskylningen alltid ska sätta sig på stämbanden för mig hela tiden! Sist när jag var sjuk var på VFUn och då hade jag till och med talförbud i en vecka. Hellre täppt i näsan eller nått än att inte kunna prata tycker jag! Tyvärr så har ajg fått avboka ridningen ikväll oxå, så galet tråkigt när jag var så otroligt taggad, usch vad ajg hatar att vara sjuk! 


Vi får se vad ajg hittar på idag. Fick ett förslag att läsa en bra bok, titta på film och äta glass, det låter otroligt ,ockande faktiskt! Tror inte jag orkar fixa filosofikompletteringen utan tar nog det imorgon. Jag mår lite upp och ner faktistk, ibland så vill jag bara ligga och sova men ibland så känns det som om man skulle klara av att åka till skolan, skumt. Kanske orkar att ta en promenad ner till centrum för att hämta upp kläder från H&M, orkar jag inte gå hem så går det ju bussar nästan hela vägen hem sen. Så himla fint väder ute idag oxå och det känns så tråkigt om jag då ska sitta inne hela dagen. Vi får se hur det blir helt enkelt. Ska försöka få i mig lite lunch nu tänkte jag, hatar att äta när man är sjuk haha, trots att magen kurrar så har jag ingen som helst matlust! Aja, lite te och en macka kanske ajg får i mig. Kram på er och njut av det fina vädret idag, lova mig det!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards