lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Elin - 2 mars 2013 14:24


Hej vänner! Usch vad dagarna går fort, eller hur? Jag mår väl lite upp och ner. Är sjukt förskyld nu istället och otroligt mosig i huvudet, kanske för att jag typ sitter och nyser var femte minut haha. Sov alldels för länge idag oxå, vi får se hur det går med att sova inatt istället.


Nu sitter jag i mitt rum och försöker plugga lite, men känner att huvudet inte riktigt är med så har lämnat det nu. Har lovsånger på i bakgrunden och känner att jag verkligen har Gud med mig just nu. Ligger i fas i skolan, har blivit godkänd på alla kurser och har inget ajg ligger efter med utan nu kan jag bara koncentrera mig på en sak i taget. Det börjar bli vår (även om det snöade ute i förmiddags) och ridningen och DUS tickar på bra. Kanske är det så att man går runt och är lycklig bara för att det börjar bli vår, men so what!? Jag kan ärligt talat inte komma på något just nu som känns jobbigt, om man bortser från att ajg är krasslig. Åh, det var verkligen flera år sedan som jag var så här lycklig och jag har glömt bort hur galet bra det känns! Nu sitter jag och tittar på gamla bilder från gymnasiet och allt. Galet vad mycket fina minnen jag har och så mycket man har varit med om. 


Igårkväll så råkade jag internetshoppa för ca 3000 spänn, känns bra nu och kändes bra då, frågan är om det kommer kännas lika bra när jag får räkningarna haha. Men ibland ska man få unna sig lite tycker jag! Ska se om mamma och jag kommer iväg till Sollentuna snart, behöver lämna tillbaka min väska från Vero moda och även köpa lite annat. Kram på er, återkommer. Ikväll är det mello, missa inte! :D


   

Bjussar på en bild från mitt 20 års firande, en lyckad kväll med underbara vänner! <3                    


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards