lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Elin - 5 mars 2013 21:40


Åh, har en sån galen blogglust men jag har ingen aning om vad jag ska blogga om. Har ni några förslag så säg till! :D


 

Gammal bild.

Av Elin - 5 mars 2013 17:44


 


Hej på er vänner. Det var riktigt tungt att gå upp imorse faktiskt, jobbigare idag än igår trots att jag fick sova 2 timmar mer. Men jag kravlade mig upp, satte mig i soffan och började läsa igenom min examination. Risken är att ändrar jag för mycket så kommer jag börja skriva om grejer som inte har med ämnet att göra, så jag ska försöka att låta det vara som det är och lämna in den på torsag innan jobbet, så för det helt enkelt bära eller brista.


Åkte in till SU i några timmar för det sista seminariet med klassen, fick svar på lite frågor och så pratade vi mycket om examinationen. Det verkar som om jag har gjort rätt iallafall. Ska in imorgon för ett uppsamlingsseminarie eftersom jag missade dom två förra veckan när jag var sjuk så då kanske jag blir mer säkrare, eller osäkrare hehe.


Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt och gå och lägga mig i tid så jag är pigg och orkar hålla igång imorgon från 8-22. Nu ska jag hoppa in i duschen, kram!

Av Elin - 5 mars 2013 10:04


       


Gårkvällen blev sen, men otroligt lyckad. Tänk vilken lyx att ha Patrik Kittel hos oss en vanlig måndagskväll, tror nog att alla Vällingbyare var lite stolta. Det var iallafall en jättebra clinic, man gick därifrån med mycket inspiration och hans ord i huvudet "alla kan" och "var konsekvent". Redan då blev man riktigt taggad på att sitta upp och prova på allt man hade hört under kvällen. I pauserna var det modeshow med discomusik, den sista var ju helt klart bäst då det var ridkläder, blev lite förälskad i en jacka som en av tjejerna hade på sig. Tror jag kom därifrån vid 2210 kanske, då hade jag suttit på läktaren sen ca 1800. Behöver jag säga att man kände sig som en 80 åring när man reste sig i kylan sen? Nej, trodde väl det. Mamma var gullig och hämtade mig, jag tog en macka och en kopp te sen var det bara att hoppa i säng, var så trött så jag knappt orkade stå på benen haha. Kittel sa att han gärna kommer tillbaka, vi får vänta och se med andra ord och försöka att gå efter hans motto att alla kan så länge!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards