lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Elin - 10 mars 2013 13:10


 

 

Hej hörni! Nu har jag gått upp, ätit lunch och städat rummet, så nu kan jag sätta mig ner och skriva om gårdagen. Vad säger ni? Eller glöm den fråga, vet inte ens om jag vill veta vad alla tycker eftersom man ändå aldrig kommer komma överrens haha.


Under dagen så hade jag bakat muffins och tänkte vara jätteambisiös och skriva mellomys på dom, men våran sprits var så jäkla dålig så, ja ni ser ju hur miffat det blev haha. Jag hade turen att bli bortbjuden på middag och mellomys hemma hos Rebecka igår, det har blivit lite som en tradition faktiskt haha. Vi åt hemmagjord pizza till middag och sen vit chokladmousse och muffins till efterrätt, mumsi! 


Det var kul att se mello via TVn faktiskt, guud vad bra man såg haha! Dock så hade dom ändrat ganska mycket i manus och även koreografi och sånt, men bra var det. Såklart. Fick rysningar av Loreens nummer, hon är helt fantastisk och dom små liven var otroligt duktiga! Började nästan gråta av stolthet och glädje när Carola fick stående ovationer och när hela friends sjöng främling. När hon sa att hon fortfarande tackar Gud så var ajg tvungen att bita mig i läppen för att inte skrika rakt ut, tycker hon är så jäkla grym som fortfarande är stolt över sin tro och som vågar vara sig själv, bäst är hon! Själv så hejjade jag på David Lindgren eftrsom man inte kunde rösta på Carola, är lite hemligt kär i honom tror jag. Annars så spelade det väl ingen större roll för mig, bara inte Bananen vann! Trots att jag inte brydde mig speciellt så var ajg faktiskt lite nervös när Svenska folkets röster delades ut haha. Ännu mer nervös blev ajg när man såg Robins reaktion när han vann, trodde allvarligt talat att han skulle svimma sär ett tag! 


Har insett att Svenska folket är otroligt upprörda över att Robin vann, eller många är det iallafall. Utan Europas röster så hade Yohio vunnit och tydligen så är det helt plöstsligt hemskt att Europa får vara med och rösta. Kan hålla med om att det är Sverige som ska skicka någon till final, men samtidigt så får man bättre koll på vad Europa gillar om dom får vara med och bestämma, dvs att man får bättre chans i eurovision. Man kan inte göra all nöjda, det är totalt omöjligt, men jag har accepterat att Robin vann och är glad för hans skull!


 

Bild från i Fredags.

 


Nu känns det iallafall galet tomt faktiskt! Jag har precis kommit igång och fått mellofeber och så är det slut. Vad ska man nu göra på lördagar klockan 20:00? På ett sätt så gillar ajg att man har olika delfinaler och det är verkligen hela Sveriges fest, galet vad jag älskar mello! Det GÅR bara inte att strunta i att titta oavsett om jag säger det till mig själv varje år haha. Nu är det bara att ladda om och se fram emot eurovision i Maj, längtar redan!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards