lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Elin - 14 mars 2013 20:56


Med risk för att låta gammal så måste jag ju berätta att jag ikväll har bokat biljetter till Tommy Körbergs konsert. Lyckades få med mig mina kära föräldrar så den 10 Maj sitter vi på 3dje parkett och njuter av en av Sveriges bästa röster. Galet vad mycket konserter och liknande som jag ska gå på under den närmaste tiden, åh vad jag längtar!


 

Av Elin - 14 mars 2013 14:10


Men hej på er vänner. Har inte så mycket att komma med idag heller, det känns som att det lätt blir så när man är ledig och inte gör så mycket under dagen, blir lite drygt att bara sitta och skriva för att skriva lixom. Började dagen med en körlektion på 1,5 timme. Gick inte lika bra som förra gången, men det kan inte gå bra jämt helt enkelt. Känns som att allt har gått dåligt under denna vecka haha.


Under dagen så har jag läst lite kurslitteratur om natur och teknik, har kommit fram till att jag är otroligt oallmänbildad eller att ajg bara har glömt bort allt man pratade om i högstadiet. Menmen, efter denna kurs så har jag nog fått repetera om molekyler, atomer och kretslopp så det räcker och blir över så det löser sig nog. Just nu sitter jag i soffan och kollar på TV, håller på att somna känner jag...återkommer senare nder dagen eller imorgon, har ingen större blogglust, kram på er!


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards