lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Elin - 16 mars 2013 19:46


Av Elin - 16 mars 2013 18:21


Hej på er vänner. Jag lever, har bara haft så otroligt tråkigt typ hela dagen så har inte haft någon motivation alls att titta in här. Sov så himla konstigt inatt, typ vaknade varje timme kändes det som. Sov till 10 ungefär och var otroligt trött när jag gick upp. Pappa och jag åkte till farvar en snabbis vid 11, jag övningskörde faktiskt hela vägen dit och hem utan att krocka eller någonting, körkortet känns galet långt borta men jag kör ju iallafall ;). Var hos farfar i någon timme och fikade, sedan åkte vi hem igen.


Resten av dagen så har jag kollat på prinsessan Lillians begravning och andra TVprogram samtidigt som jag har suttit med datorn i knät, tråkigare lördag för man leta efter haha. Nu har vi precis ätit middag och jag har redan börjat knapra i mig salta pinnar, var sjukt länge sedan jag åt det och har glömt bort hur gott det egentligen är. Eftersom mello är slut då är det bara skit på TV ikväll, vi får se om vi sätter på en film eller nått. Just nu känner jag att jag skulle kunna gå och sova....kram på er kompisar, återkommer när jag har lust!


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards