lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Elin - 17 mars 2013 19:17


Hej på er snyggingar! Ledsen för dålig uppdatering idag, har lixom inte gjort så mycket idag heller så då tycker jag mest synd om er om ni ska läsa onödiga inlägg hela tiden hehe. Sov alldeles för länge dag, men jag hoppas att jag kan sova inatt ändå, har en fullspäckad dag imorgon så behöver sömnen tror jag.


Det var tänkt att jag skulle träffa Mimmi idag, men med två hästar att ta hand om och mycket annat i stallet så belv det lite sent för henne, vilket jag förstår helt och hållet. Vi bestämde att göra ett nytt försök med en fika på Tisdag istället. Eftersom våran lilla dejt blev inställd så har ju min dag bara spenderats i soffan under täcket haha. Meen, sånna här helger kan vara sköna oxå, dom senaste helgerna har ju varit fullspckade så skönt ändå att inte göra någonting. 


Nu ska jag fortsätta titta på TV, ha en bra kväll hörni. Kan ju flagga för en sen uppdatering imorgon, eftersom jag har skola till 16 och sen ska jag direkt vidare till Djusholm för DUS årsmöte så kommer jag komma hem sent. Bara så ni inte undrar vart ajg har tagit vägen ;). Har jag föresten berättat att jag får påsklov på Onsdag? Så galet lyxit ju! Kram

Av Elin - 17 mars 2013 13:00


 


Jag är otroligt mörkrädd. En riktig fegis när det gäller mörker om man säger så haha. När jag var liten så drömde jag mycket mardrömmar och än idag kan jag drömma drömmar som gör att jag knappt vågar röra mig under täcket mitt i natten. Trots detta så älskar jag kriminalserier och kollar mer än gärna på en spännande thriller än en komedi. Det slutar ju med att jag kollar om dörren är låst ca tre gånger extra innan jag går och lägger mig, jag vågar knappt gå på toa när jag vet att det är mörkt där inne och när jag är ensam hemma över natten så sover jag på soffan i vardagsrummet, för då är jag i mitten av huset och har bra koll på ytterdörren. Jag tycker själv att detta är helt sjukt, speciellt när jag vet att jag skrämmer upp mig själv med min fantasi och allt jag ser på TV, men jag vet inte hur jag ska jobba bort min rädsla.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards