lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Elin - 21 mars 2013 20:34


Jag är galen i avocado. Skulle kunna äta avocado till både frukost, lunch och middag. När jag var i USA första gången, då i Kalifornien så hade jag en sån tur att mammas fasters man hade ett eget avocadoträd, jag var i himmelriket när jag kom dit kan jag säga! När ajg fyllde år året efter så fick jag en tröja där det stod Avocado queen på av dom, det namnet går jag efter när vi pratas vid och jag vet att dom alltid tänker på mig när dom själva äter avocado eller plockar från trädet. Nu blev jag riktigt sugen på det oxå!


 

Av Elin - 21 mars 2013 15:56


 


Glömde helt bort att titta in här på bloggen innan jag åkte vid lunch, men nu är. Hej! Känner när jag sitter ner idag att jag har sjukt ont i mina fötter, har ingen aning om vad jag har gjort, men tror att det är så enkelt som att jag har gått mycket och sen ridningen igårkväll.


Första påsklovsdagen idag. Jättesköt att sova ut verkligen, trots att ajg sov länge så var jag galet trött när jag gick upp i förmiddags. Första påsklovsdagen firades med att åka in till min VFU förskola för att säga hej och prata lite om VFUn som börjar i mitten av april. Alltid lika trevligt att vara där, är riktigt sugen på att få umgås med alla små barn igen och själv få utvecklas, även om det är lite skrämmadne ibland. Men jag kunde verkligen inte ha fått en bättre förskola så jag är säker på att det kommer gå galant!


Resten av dagen vet jag inte riktigt hur den ser ut, ska nog läsa lite kurslitteratur, om jag hinner ska jag iväg på Stockholm distriktets årmöte, sen blir det bara att ta det lugnt. Vi får se hur dagen slutar helt enkelt. Kram på er,  nu ska jag titta på Helt sjukt som gick på TV igårkväll när jag red. Bra med inspelningsbara boxar ibland ;).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards