lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Elin - 24 mars 2013 20:33


Jag är en riktig väsknörd. Jag tror att alla som känner mig suckar varje gång jag köper en ny väska. Om någon som aldrig har varit i mitt rum kommer in så blir första kommentaren "Gud så många väskor du har." Jag är expert på att hitta på nya ursäkter för att jag ska köpa en ny väska. En väska har gått sönder, jag behöver en större/mindre väska, jag har ingen som matchar kläderna jag använder mest osv osv. Varje gång jag köper en ny väska så intalar jag mig själv att det blir den sista, yeah right!  Jag lär nog alltid köpa väskor.

 

 

Detta är en del av väskorna jag äger, har nog lika många till...

Av Elin - 24 mars 2013 16:50


 

Hihi, så himla söt så jag var tvungen att fota den på coop.

 

Idag har jag inte gjort många knop om man säger så. Innan jag släckte lampan igårkväll så tände jag mina ljus, satte på min spotifylista med Svenska klassiker och satte mig i sängen och kollade igenom min Elle katalog som jag fick i veckan men inte hunnit bläddra igenom. Var riktigt mysigt faktiskt att avsluta dagen på det sättet.


Blev väckt på förmiddagen av mamma och fick våfflor till brunch, mums! Har för mig att det är våffeldagen imorgon, men våfflor känns inte som en sån bra middag så det fick bli idag istället. Lyx på hög nivå. Under dagen så har jag bara suttit och spelat candy crush och kollat på TV. Följde med mamma till Vällingby i eftermiddags för att handla mat och kika lite på jackor och annat. Är på jakt efter en ny vårjacka men det känns som att alla jag är ute efter är slut eller inte finns i min storlek. Vi får se hur det slutar med jackletandet helt enkelt.


Nu är jag så galet trött av någon anledning, tror att jag blev så galet trött för att jag har ont i magen. Tur att jag inte har något för mig mer än att vara hemma ikväll då. Kram på er!



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards