lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Elin - 25 mars 2013 20:56


Hej vänner. Hoppas att ni har haft en mer intressant dag än vad jag har haft idag. Sov alldeles för länge, vaknade vid 11 och flög upp ur sängen för att jag tyckte att klockan var alldels för mycket för att ligga och sova. Såklart så har jag lyckats vända på dygnet och jag börjar redan spinna vidare på idéeer på olika saker klockan 1 på nätterna.


Att ha påsklov var inte så himla roligt som jag hade trott. Har nog glömt bort hur det är med alla dessa smålov som skolorna har runt om i landet, eller är det bara ett tecken på att man blir äldre när man tycker att smålov är meningslösa kanske? Har haft så sjukt tråkigt idag. Jag pallar inte åka iväg bara för ett litet ärende och det tar tid att ta sig någonstans, både hem och dit man ska, känns drygt lixom. Så idag har ajg alltså varit hemma hela dagen. Kollat på TV, suttit med datorn i knät och kollat runt på allt möjligt, svarat på mejl och lite annat. När man har lov så vill man ju passa på att träffa kompisar och göra roliga saker hela dagarna. Nä,istället sitter jag i soffan hela dagen och inte gör ett piss, tråååkigt! Då spenderar ajg hellre dagarna inne på SU och har lektioner ärligt talat.


Kanske ska äta lunch med några tjejer från min gamla klass under veckan, eller i början på nästa. Någonting på G iallafall haha. På torsdag så ska jag i och försig till Didaktus med Erika och hälsa på, det ser jag fram emot! Och middag hos mormor och morfar på Fredag såklart, men då är ju alla lediga så det är kanske inte samma sak.


Nä hörni, nu ska ajg sluta klaga här. Jag får vara glad att ajg har lite ledigt iallafall, det är ju ändå ganska lyxigt!

Av Elin - 25 mars 2013 16:24


Du vet väl om att du är värdefull 
Att du är viktig här och nu 
Att du är älskad för din egen skull 
För ingen annan är som du 


Det finns alltför många som vill tala om 
Att du bör vara si och så 
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå 
Och det kan du lita på 


Du vet väl om att du är värdefull 
Att du är viktig här och nu 
Att du är älskad för din egen skull 
För ingen annan är som du 


Du passar in i själva skapelsen 
Det finns en uppgift just för dej 
Men du är fri att göra vad du vill med den 
Säga ja eller nej 


Du vet väl om att du är värdefull


Att du är älskad för din egen skull


För ingen annan är som du


Av Elin - 25 mars 2013 14:15


 

Päron/ Äpplen/ Banan/ Russin/ Valnötter.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards