lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Elin - 26 mars 2013 18:19


Just nu så önskar jag att jag hade någon jag kunde rymma till, bara för en stund. För att få andas ut och skratta. Imorgon så åker jag nog till stallet tidigare för att just få andas lite. Nej, det kan inte vara bra jämt, så enkelt är det. Det pågår saker här hemma som jag inte vill prata om än så jag lämnar det ämnet nu.


Idag har jag inte gjort någonting heller. Svarat på mejl och kollat igenom lite gamla dokument om DUS för att få lite inspiration om hur vi ska jobba under året och vad vi kan tänka oss att hitta på med alla Stockholms hästgalna ungdomar. Är verkligen taggad att komma igång, vill gärna ha möte nu på direkten så jag får träffa den nya styrelsen haha! Annars så har det inte hänt mycket här hemma kan jag säga. 


Jaha...nä, får väl ta och hitta på något att göra då...kram på er!



Av Elin - 26 mars 2013 12:50


Det var ett bra tag sedan som jag slängde upp ett dagens tips, kanske dags nu eller vad säger ni? Idag måste jag verkligen tipsa om en tesort som jag bara älskar, Rooibos heter det. Jag tycker inte så mycket om söta teer, jag vill hellre ha kryddiga sorter som smakar mera och det gör verkligen Rooibos. Har ni inte provat det? Gör det!


 



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards