lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Elin - 13 maj 2013 21:49




Plötsligt så blir man påmind om att livet är skört och att det inte finns några garantier...fuck cancer!

 

Av Elin - 13 maj 2013 20:48


Hej alla söta. Asså, förlåt så himla mycket att jag inte har tittat in här förs nu men ärligt talat så har jag totalt glömt bort bloggen idag och dom gångerna jag har tänkt att logga in och säga hej så har jag blivit avbruten med annat. Blev väckt av min familj imorse, över en timme tidigare än vad klockan stod på. Dvs klockan 0545, var på lagomt bra humör när jag gick upp vid 0620 för att jag inte kunde somna om. Att ajg som är så pass lättväckt har mitt rum närmast ytterdörren och att alla kläder hänger på väggen mot mitt rum kanske inte är så himla smart, menmen.


Var iallafall skönt på något sätt att ha gott om tid på sig på morgonen och jag var glad och pigg när jag kom till förskolan vid 9. Känns galet sorgligt att detta är sista hela veckan, börjar nästan gråta haha! Dagen har gått fort, vi har lekt och vi har läst om tigrar och lite allt möjligt. 


     

           Barnen försökte få på mig deras utklädningsskor...           och så har vi lekt gömma barnen och tittut....


Jag slutade vid 16 och valde att städa upp det sista på avdelningen innan jag gick eftersom det blev lite stress i slutet. På hemvägen så kändes det som att ajg fick värmeslag, var så varm och insåg att ajg bara hade druckit ett glas vatten och två kopper te på hela dagen. Typ mådde illa och var yr på bussen. Inte kul! Väl hemma så åt vi middag och sen följde jag med mamma en sväng till Vällingby, som jag inte skulle ha gjort, gaaaalet ont i fötterna jag fick då, mer ont än vad ajg hade innan alltså! Men mamma och jag satte oss på en bänk och väntade på att våran skjuts skulle komma, synd att det blåste kallt bara annars var det rätt mysigt.


 


Nu under kvällen har jag hållt på med DUSgrejer hela kvällen. Letat mejladresser till alla ungdomssektioner i Stockholm, det finns 119 ridklubbar i Stockholm och väldigt många har ungdomssektionsstyrelser så det är ett antal man har fått gå igenom! Jag har även mejlat en hel del mejl och planerat lite andra saker. Kan säga att ajg nu är helt slut i huvudet, sitter och äter bieost med päron och ska snart gå och sova. Imorgon stänger jag på förskolan så det blir ett sent inlägg då oxå. Ha det bra tills ddess, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards