lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Elin - 14 maj 2013 19:44


Men heeej snyggingar. Jag hade förberett mig på en lugn vecka med ingenting att göra på kvällarna efter förskolan, men ack så fel jag hade! Insåg idag när jag blev påmind att det var avdelningsmöte på Torsdag att nästa dag som jag kommer hem tidigt och inte har något att göra är på fredag, hade totalt glömt bort mötet, jag visste att det var någonting men eftersom jag hade glömt att skriva upp det i min kalender så tog ajg förgivet att jag var ledig, icke sa nicke.


Det har varit en lång dag på förskolan idag. Kallt och tråkigt på förmiddagen ute så jag var fräck och ville gå in och tog med mig några barn som var alldeles för kalla om händerna och så lekte vi vidare inne istället. Är så galet roligt på förskolan nu och nu den sista veckan här så jag ska faktiskt passa på att njuta allt jag kan och bara ha kul! Idag stängde jag på förskolan, gick bra och var inte alls mycket barn, skönt! Det jobbiga var att det tog typ 1 timme och 45 minuter att ta sig hem på grund av att bussar inte gick som dom skulle. Detta gjorde att ajg blev galet hungrig och köpte mig lite middag, tyckte lite synd om mig själv då jag hade så ont i foten och var jag lite saltbenägen oxå så lyxade till det med lite lakrits. Synd bara att ajg glömde drickan! 


   


Kom hem för ungefär 40 minuter sedan och satte mig direkt och kollade på Halv åtta hos mig. Nu sitter jag med fötterna högt i min säng och kollar på eurovision song contest, eller något som är innan semifinal 1. Har nog suttit och skrivit detta inlägg aslänge nu för jag blir lite distraherad om man säger så. Skulle göra allt för att få vara nere i Malmö denna vecka asså! Ska oxå ta tag i lite DUSarbete hade jag tänkt, när jag orkar. Är det inte skol/VFUrelaterat så är det ridsporten, det är kul men ibland väldigt krävande och jobbigt. Nu ska jag sluta flumma runt här och konsentrera mig på TVn. Vi får se om jag kommer se klart hela eurovision ikväll, känner att jag håller på att somna redan nu haha. Nä hörni, PUSS!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards