lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Elin - 27 maj 2013 21:03


Igårkväll var jag ju som sagt på P!nk i globen. Det var en sjukt jäkla bra konsert och värt alla skavsår, fotont, nästintill hörselskador, pengar och tid. Hon var grymt duktig och bjöd på en magisk show! juder på lite dåliga Iphone bilder.


                   

Av Elin - 27 maj 2013 16:44


Eller är det verkligen Måndag idag? Har haft fullt upp i helgen så det har inte känts som helg haha. Det var galet jobbigt att gå upp imorse när klockan ringde vid 7, kom inte i säng förs 1 inatt så det blev inte så mycket sömn. Tänkte berätta mer om P!nk konserten från igårkväll i ett senare inlägg, men det var bra förutom att jag fick sjukt ont i fötterna.


Kom knappt upp imorse för jag hade så ont i kroppen och funderade på att sjukanmäla mig. Men jag kände att jag hellre står ut så slipper jag att kompletteringsuppgift sen. Hade en heldag på Sollentuna naturskola där det fanns alla möjliga djur. Självklart så gick jag och min grupp vilse bara för att jag hade så ont i fötterna hehe, tror det blev en 40 minuters promenad isället för 20 minuter, var lagom less redan när jag kom fram. men iallafall, vi hovad djur från vattnet och fördjupde oss lite i vissa av dom, var ändå en trevlig dag trots att jag bara ville hem och vila fötterna i slutet. Det är alla möjliga känslor som dyker upp när jag är i sånna här situationer. På ett sett så önskar ajg att folk tar hänsyn till mig och frågar och erbjuder sin hjälp, men å andra sidan så blir det oftast lätt för mycket frågande om hur det går så jag bara blir irriterad. Haha, knäppt ajg vet! 


Nu är ajg iallafall äntligen hemma och planerar att inte göra ett dugg resten av dagen, inte ens plugga! Håller redan på att slockna i soffan så det blir nog en tidig sänggång ikväll haha. Nu är det dags för middag, puss!


 

När jag gick i skogen så kunde ajg inte låta bli att undra var hästen har tagit vägen, det var det som fattades haha!


       

När vi väl var framme så möttes jag av dessa skruttisar, vi gick genom hagen för att komma till vattnet, har galet mycket ridabstinens nu kan jag lova!


 

Det var faktiskt ganska mysigt trots att vattnet var skitigt haha.


 

Jag och min grupp fokuserade på en nattslända som fortfarande var en larv. En illustration av naturmaterial.


 

En annan med vattenfärg, tyvärr så gick det knappt att fota den riktigta, den rörde sig hela tiden haha.



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards