lyckopillerelin

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Elin - 31 maj 2013 16:25


 


Hej på er vänner. Galet varmt det är idag! Men jag ska inte klaga, det får gärna hålla i sig ett tag hehe. Idag hade jag sovmorgon till 10, jätteskönt var det verkligen. under förmiddagen så gjorde jag inte så mycket faktiskt. Kollade lite på TV, skrev lite på examinationen och så. Åkte till skolan vid 12 för att ha skrivhandledning med min SAgrupp, kändes som att det gav otroligt mycket och jag hoppas att ajg får till denna kurs direkt den här gången. Ska skriva ikväll och under helgen tänkte jag sen så åker ju jag till kumla söndagkväll till tisdagkväll. Har jag ens berättat det? Det har varit så mycket nu så jag har ingen koll på vad jag berättar eller inte haha. Men om jag inte har sagt något så ska jag och Saras syster ska åka till kumla för att prova och kolla lite tärnklänningar inför Saras bröllop i September, ska bli jättespännanda verkligen! Men jag får ändå blanda nytta med nöje ändå så ska ta med mig alla skolböcker för jag måste verkligen plugga fast vi ska ha trevligt haha.


Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Imorgon på förmiddagen ska ajg till arlanda för att ha DUSmöte så jag ska försöka sova tidigt idag så jag är pigg och glad imorgon. Nu sitter ajg här med ett glas rosé och väntar på att klockan ska gå lite fortare, är galet hungrig men vill inte äta för tidigt haha. Återkommer!


 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards