lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Elin - 7 juni 2013 21:16


Hej på er fina ni. Inte för nu har jag har jag tid för att sätta mig ner och uppdatera er om dagen. Det känns som att det har hänt sjukt mycket idag. Klockan 12 så fick jag sommarlov officiellt, då skulle examinationen vara inlämnad och det var ingen återvändo. Nu Är det bara att vänta på resultatet och hoppas på att man blir godkänd. Känns galet skönt att man har avslutat sin 3dje termin på universitetet, nu är det bara 4 kvar wiho!


På eftermiddagen så måtte jag Veronica på tåget och så åkte vi in till tanto för att ha lite parkhäng. Mötte även Cicci på vägen, var galet trevligt att se henne igen! Var typ över ett år sedan jag träffade henne. Vi tre gick vidare till scenen där tantoklafset skulle äga rum och sen lite senare så kom Bella och Kajsa och joinade. Var en trevlig stund, varmt och skönt och trevlig sällskap helt enkelt. Tyvärr så blev det ju inte så långvarit, men sånt är livet. Cicci och jag hade sällskap till tuben sen så det var härligt att få lite egentid med henne oxå. Hon är en av dom som stöttade mig så enormt i gymnasiet så hon kommer alltid vara speciell för mig. 


 

Scenen!


 

Vånkan, jag och Cicci <3


 

Vånkan och Cicci <3


    

Kajsa och Bella


När jag kom hem så var det bara att börja byta om och göra sig fin inför mormors 70årsfest och sedan var det bara att börja åka mot Vaxholm. Var en trevlig kväll och så otroligt fint med detta väder vi har haft idag. Vi pratade med trevliga människor, eller ja, det känns som att man inte känner någon men jag pratade med dom jag kände hehehe. Det absolut coolaste på kvällen var när vi skulle hem då Siljabåten åkte förbi och tutade för mormor, såå häftigt att hon och morfar typ är kändisar i Vaxholm haha! Fina mormor och morfar! <3


 

Mormors present, kort och blommor


    

Utsikten kan man ju inte klaga på. Lika vackert vinter som sommar!


   

Haha! Pappa, jag och lillebror hade kul med mobilerna ett tag.

Av Elin - 7 juni 2013 10:39


Hej på er vänner. Har slumrat till lite till och från ända sen 9, men nu är jag uppe. Gårkvällen var jättetrevlig hos Mimmi. Trevliga människor och god mat. Tror jag kom hem vid ca 00 och sen kom jag inte i säng förs vid 01. Helt okej ändå, skönt att det inte blev jättesent.


Innan jag åkte till Mimmi så hade vi ju lite fikabesök här hemma och mamma bakade en lyxig rulltårta som fikabröd, så somrig var den med jordgubbar på. Jättegod och ännu godare blev den när man satt i solen och åt den hihi.


 

Mmmm, svensk sommar!


Mimmi hade dukat så fint hemma hos sig med lila tallrikar, såklart hiih! 


Min middag, standard med att jag tar med korv att grilla haha!  


 

En del av gänget


Jag och en av dom finaste kompisar jag har <3


 

Senare på kvällen så dök igelkotten upp, tyvärr så blev den så rädd när hundarna skällde på den, men stor var den!


Jag var den sista som gick hehe. 





 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards