lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Elin - 14 juni 2013 23:08


Hej på er kära vänner. Ville bara titta in och säga hej innan dagen är slut. Resan hit till Geneve gick helt okej. Blev galet stressigt i slutet då det tog längre tid med securityn än vad jag och mamma trodde så hade tio minuter på mig att sen hitta rätt gate som var galet långt borta, fan vad Arlanda är stort ifall ni inte visste det! Var typ genomblöt när jag väl kom till rätt gate och såklart så var planet försenat så jag hade inte så bråttom som jag trodde, sprang helt i onödan genom Arlanda haha!

Kom iallafall med planet och satte mig och läste nästan hela resan, växlade mellan att läsa och lyssna på musik. Skönt att det inte var en sån lång flygresa, är ju van egentligen att flyga till USA, så att sitta i ett plan i två timmar var ganska lagom haha. Landade runt 1930 och fick äntligen krama om bästa vännen!! Var ett helt år sedan vi såg, lång tid ju!

När vi kom hem så åt vi hamburgare och snackade om allt, snart kanske vi ska gå ner och titta på film, vi får se. Återkommer imorgon, puss!

 

Av Elin - 14 juni 2013 13:45


 


Hej vänner. Väskorna är packade och jag ska bara klä på mig bättre kläder, sen är det dags att åka. Ska möta mamma vid rotebro och sen åker vi vidare till arlanda. 1630 lyfter planet, ber en bön till Gud att allt kommer gå bra, tycker inte om att flyga egentligen hehe. Förhoppningsvis så kan jag blogga lite nder dagarna i Schweiz, men time will tell helt enkelt. Ha det bra nu, det ska jag ha puss! Kommer hem på Onsdag förresten!

Av Elin - 14 juni 2013 09:10


Hej på er! kom hem ganska sent igår så orkade inte riktigt blogga. Blev en aning blöt igår på utspringet kan jag ju säga. När alla studenter väl kom så var jag så blöt och det var paraplyer överallt så jag sket i mitt faktiskt haha.


 

Var ändå ganska väl förberedd tycker jag, regnjacka, stövlar och paraply.


Åh, man blir så himla glad när man ser så mycket studenter, man kommer ihåg precis hur man själv kände när man gjorde samma sak. Det var inte lika mycket rabalder som förra året när lillebror tog studenten, men det berodde nog på vädret hehe. Blev kaos ett tag men allt löste sig på ett eller annat sätt och jag kom  väl hem vid 16 kanske.


 

Vi kom en timme innan utspring, då var dt inte så mycket folk hehe


 

Det är faktiskt lite maffigt på blackebergs gymnasium när dom hänger upp banderollerna runt om.



  


 

Paraplytak, skulle vara coolt att åka helikopter och se hur det såg ut ovanför hehe.


  

Äntligen så kom han!


 

För han har tagit studenten, fyfan vad han är bra!


 

Trots allt regn så var det såklart dags för flak!


     


När flaken hade åkt så åkte även jag. Fast hem. Bytte om, åt lite och väntade på att pappa skulle komma hem från jobbet. När vi hade bytt om såkte vi in mot stan för att gå på studentmottagningen. Jag har alltid trevligt hemma hos familjen A och man får alltid så sjukt god mat så det blev en trevlig kväll som gick fortare än vad jag trodde hehe.


     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards