lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Elin - 20 juni 2013 20:51


Hej vänner. Sov galet länge inatt, gick typ och la mig vid 23 och sen sov jag ungefär till 1130. Men det var så skönt, trots att jag fick lite ångest när jag vakande och insåg att det typ var lunchdags haha. Gjorde egentligen ingenting mer än att titta på TV ända tills mamma kom hem vid typ 1. Hon dammsög och jag började packa lite smått vad jag skulle ha med till landet, sen vid kanske 2 så kom vi iväg. 


Vi tog ett stopp vid mölnvik och handlade lite och sedan åkte vi vidare till båten, allt gick bra och under kvällen har vi packat upp och vid 7 så hämtade mamma resten av familjen då dom slutade jobba senare. Känns faktiskt skönt att komma ut igen och jag slår vad om att ajg kommer sova som en liten prinsessa inatt här ute hihi. 


 

Det viktigaste att ha med sig enligt mig, min väska ochh jordgubbarna haha.


Fläktade på skönt när vi åkte båt, trots att ajg satt på durken.


     

Äntligen framme, sol och varmt. Behagligt varmt jämfört med Geneve hehe.


Efter middagen så har jag förberett efterrätten inför imorgon, personligen så tycker jag att det är lite tråkigt med jordgubbar och mjölk så jag tog saken i egna händer och sa till mamma att handla tårtbotten, extra jorgubbar, grädde och lemoncurd. Så har förberett det mesta nu och imorgon ska jag bara vispa grädde och dekorera, mmm vad gott det ska bli!


     

Bara grädde och resten av jordgubbarna som saknas, imorgon får ni se resultatet!


Har gått runt med huvudvärk hela dagen idag och svag yrsel, så det blir nog sängen tidigt ikväll skulle jag tro. Kanske lägger mig och läser redan nu, vem vet. Nä hörni, godnatt på er, imorgon är det midsommar, tiden går fasligt fort!





 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards