lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Elin - 23 juni 2013 19:05


Hej på er. På vädret i förmiddags så sa dom att det är annandag midsommar idag, finns det ens en sån dag? Haha. Jag kunde inte somna igårkväll så det slutade med att jag läste ut min bok, när jag stängde boken och hade den här vemodiga känslan varje gång man avslutar en bok så höll jag på att svimma när jag såg var klockan var, 0220 släckte jag lampan haha. 


Blev väckt vid 9 idag och jissa om jag var trött. Slumrade till lite till och från ända tills 1030, då gick jag upp och började packa inför att vi skulle hem till stan. Jag hann ungefär bara att packa ihop mitt och sedan så lämnade vi Björkholmen för denna gång. Det är alltid skänt att komma hem till stan igen, med riktiga toaletter, stora sängar och bättre internet (usch vad beroende man är av internet, hemskt ju!) men det är alltid lite tråkigt att lämna landet oxå. Speciellt när det har varit så fint väder, har iallafall varit sjukt varm inne i stan!


 

Kommer sakna havsutsikten.


 

Nu har även roddisara kommit igång på ön mittemot, som varje år, ett varv runt västerholmen om dagen.


 

Det blåste lite på havet, men det var inte så jättekallt, skönt!


Vi kom hem till stan vid 1 och jag stängde in mig direkt i mitt rum för att lyssna på sommar i P1, idag var det Maja Ivarsson från The sounds som pratade. Ett jättegripande program verkligen! Samtidigt som jag lyssnade på P1 så plockade jag i mitt rum och dammade litegrann oxå, nackdelen med att ha svarta möbler är att det blir så fruktansvärt sammigt så fort haha. 


Mamma och jag drog till bromma blocks senare på eftermiddagen. Jag köpte lite sommarkläder, dock inte det jag hade tänkt att köpa då det var slut, men lite kom jag hem med. Får se om jag får med mig mamma till IKEA imorgon så vi kan shoppa lite i barkarby oxå hehe, vi båda behöver varsin ny kudde så det är nog inga problem att få med henne. Ikväll är det soffan som gäller, klockan står på 0830 imorgon och så styr jag mot tandläkaren för att laga min ena tand, blää! Ha en bra kväll allesammans, puss!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards