lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Elin - 24 juni 2013 21:27


Tänkte köra på en liten bildbomb från midsommarhelgen.


 


 

Grannen fick finbesök kvällen innan av Vaxholmsbåten, den kändes sjukt stor i vårat lilla sund.


 

Självklart så var flaggan i topp!


  

 

Eftersom vi skippade midsommarstången så ville jag ha en krans i håret istället, och det fick jag!


 

Förrätt, mums!


 

Huvudrätt, sjukt mycket kött vi hade!


  

Efterrätt, mycket jordgubbar oxå, det gick ingen nöd på oss hihi!

Av Elin - 24 juni 2013 12:22


Hej på er mina vänner. Hade glalet svårt att sova inatt, är inne i en tung period just nu och det är mycket som pågår i mitt huvud som gör att jag ligger sömnlös väldgit mycket på natten. Klockan stod iallafall på 0830 och jag var galet trött när det ringde, borstade tänderna galet länge och sedan åkte jag till tandläkaren.


Självklart så missade jag tåget med några sekunder så jag kom en kvart försent, det gick iallafall fort och det var inte så farligt som jag minns det att laga en tand, trots bedövningen. Tror nog att jag har blivit ganska härdad det senaste året med massa sprutor och skit på sjukhuset så det var ingen som helst fara att få bedövningen. Tror jag blev klar på 40 minuter och sen var det bara att åka hem, då hade jag större flyt med tågen.


Nu har jag fortfarande bedövning i hela käften och hatar det. Det känns som att hela ansiktet är bortdomnat och jag har svårt att använda vänster näsborre, creapy! Har lite huvudvärk för man har legat och gapat så länge oxå, saknar tiden när man fick gå hem med beröm och ett bokmärke haha. 


Vi får se vad resten av dagen har att bjuda på, inget speciellt tror jag förutom att jag vill till Vällingby senare. Nu ska jag kolla vidare på TV, puss!


 

Stackars mig! :(

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards