lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Elin - 30 juni 2013 18:46


Hej på er vänner. Har egentligen ingen blogglust alls idag, men tänkte iallafall uppdatera er om dagen så ni inte tror att jag har dött eller nått hehe. Sov länge idag, ända till 11. Egentligen så har jag inte gjort så mycket idag. Har läst lite i min bok och börjat komma in lite mer i den, sen så lyssnade jag på sommar i P1 vid 13 där Kristian Gidlund pratade om att vara sjuk i en obotlig cancer. kände igen mig i mycket av det han sa, trots att vi inte är i exakt samma sits. Har ni inte lyssnat på det? Gör det, ni kommer bli berörda. Jag lovar!

 

Lite över 15 så åkte mamma och jag hem mot stan, var lite köer till och från men annars så gick det bra att komma hem. Nu har vi precis ätit grillat till middag och så får vi se hur dagen slutar. Imorgon har jag ingenting för mig, ska fixa lite med ridsporten, slänga iväg lite mejl och sånt sen så får vi se helt enkelt. Det har iallafall varit en bra helg trots mitt humör.

 

 

Hej då landet!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards