lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Elin - 3 juli 2013 22:55


   

 

Hej vänner. Nu har jag duschat, smällt i mig en hel tallrik med pasta och även fixat lite annat. Är helt galet slutkörd i kroppen nu, men på ett bra sätt ändå. Det kommer vara så skönt att få ta av sig benprotesen snart och dejta kudden.


Kvällen i stallet  med Mimmi gick bra, skönt att få andas lite hästdoft! Vi gick igenom allt praktiskt och sen så gick vi ner till stora ridhuset för att jag skulle få känna på Palette litegrann. Har suttit på henne två gånger tidigare men en gång bara några månader efter att Mimmi fick hem henne och en gång i våras då vi red ut. Så idag var det lite dressyr som gällde. Red lite i skritt, trav och galopp för att känna på alla gångarter och allt sånt. Känner mig väldigt positiv och ser fram emot veckan då jag få ha henne för mig själv. Tror nog att vi kan bli bra kompisar Palette och jag. Det blir en tur i skogen någon gång nästa vecka för att få sitta upp igen och även lära mig att hitta lite bra ridvägar. Ska bli spännande!

 

 

Av Elin - 3 juli 2013 16:14


Snart ska jag klä på mig bättre kläder och sen åker ajg till barkarby för att möta upp Mimmi. Ska hänga med henne till hennes springare, tror inte jag har varit där sen i Oktober så det ska bli riktigt kul. Ännu roligare blir det om typ 2 veckor då jag ska vara hästvakt! Återkommer när jag kommer hem ikväll. Puss!


 



Av Elin - 3 juli 2013 12:38


Igår var det tisdag, vilket betyder allsång på skansen. Även denna vecka så var ajg där och jag har sjuukt taggad! Elin, jag och Steffi spenderade över 13 timmar på skansen men det var såå värt det! Bra väder, bra musik, bra människor och bra platser. Grymt bra platser! Dock så var det hemskt timmen innan direktsändningen då vi som stod närmast staketet blev mosade av att folk tryckte på som tusan, man hade typ ingen plats att ha sina fötter på haha. Men det glömdes bort när det väl var direktsändning. Har hört det ryktats om att vi var med på TV denna vecka oxå, har inte tittat på programmet än med det ska jag göra strax hade jag tänkt. Under tiden så bjuder jag på bilder från dagen.


Gänget.


Bra platser!


 

Fina Måns!


Amanda Jenssen


Yohio


Yohio


Måns och Peter Jezewski


Peter Jezewski

 

Mååns!!


Per Andersson ramlar i trappan haha!


Lisa Nilsson, så vacker!


Lisa Nilsson!


Oskar Linnros


Äntligen kom Måns med bullar, saknade det förra vecka haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards