lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Elin - 7 juli 2013 18:30


Hej på er! HERREGUD vad varmt det har varit idag. Sitter i soffan just nu i korsdrag näastan men svättas så otroligt mycket ändå. Har ni haft en bra dag idag? Solat och badat? Det har jag iallafall! 


Strålande sol och sandstrand.


  

Man kan gå runt hela udden i bara sant, så lyxigt! Vill oxå ha så hihi


Efter att ha gått lite i vattnet och börjat vänja mig så var det inte så himla kallt längre, lyckades få ner G i vattnet oxå och han stod och lekte med sanden och spaden. Jag tog faktiskt mitt första dopp i Östersjön idag, det var jättehärligt verkligen!


 

Ja, jag badar med bandring, simmade en bit till andra bryggan och tillbaka och sen så är det faktiskt kul med badring :D.


När vi hade ledsnat lite på stranden så bytte vi brygga och satte oss i skuggan under parasollet ett tag och bara tog det lugnt. Jag med telefonen och G med hans Ipad, det blev lyx till och med med vatten och chips!


   


vi låg där i skuggan ett tag och myste och busade tills parasollet togs ner och vi fick sol på oss. Då blev det lite för varmt, så vi gick in i bastun och satte oss i den ena sängen och tittade vidare på en kortfilm och hade det mysigt även där inne.



Ikväll får vi se vad som händer. Imorgon bitti är det iallafall dags för mig att åka hem till stan. Kommer i princip hinna hem, dumpa alla saker och byta om och sen åka vidare in till stan för möte och träffa kompisar. På Tisdag åker jag till Örebro och kommer hem på Torsdag. Har verkligen fullt upp i veckan som kommer och det är lite så jag önskar att det går fort! Nu ska jag gå och äta jordgubbsglass, puss och kram!

Av Elin - 7 juli 2013 10:55


Hej vänner. Hade ni en bra lördagskväll igår? Jag hade det jättemysigt verkligen! Mamma och jag gick över till familjen A vid 8 ungefär och vi gick hem vid 0130 typ, en lång men jättemysig kväll med prat, vin och snacks. 


Rosé, chips och ost!


Vi tände en liten mysig brasa.


myys!


På kvällen, när det var lite mörkare så blev det jättemysigt med en liten brasa att värma sig vid.


Vi värmer fötterna när det började bli lite kyrligt.


Idag sov jag till halv 11 typ, dagen kommer att tillbringas hemma hos familjen A, då jag och G ska bada på stranden.  Idag är det ju ännu varmare än igår, vilket sommarväder vi har fått! Jag är fortfarande lite seg så vi får se när jag går över. Först sa jag 11, men jag måste nog äta lite och komma igång lite innan jag går dit. Ha en jättebra sommardag nu så återkommer jag. Imorgonbitti åker jag hem till stan :(.


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards