lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Elin - 9 juli 2013 18:44


Hej på er! Nu är jag framme i örebro och installerat mig lite. Känns både bra och inte bra att vara här, vill göra så mycket annat samtidigt som jag vill vara här haha, önskar att jag kunde klona mig. Snart ska vi iallafall börja laga middag sen får vi se vad som händer. Imorgon ska vi hämta Sofi vid 1230 och så ska vi prova klönningar och allt sånt, ska bli spännande! Ville bara titta in och säga hej och att resan gick bra, så...hej :).


 

Bra plats på tåget!


 

Hej då stockholm, ses på torsdag!


 

Egopic



Av Elin - 9 juli 2013 12:21


Hej på er snyggingar. Allt bra? Men mig är det bara bra. Sov till 1030 idag och slogs när jag vaknade upp att det var tisddag. Kändes helt plötsligt otroligt konstigt att ligga och sova så länge på en tisdag och inte ha något att göra under dagen, har på ett sätt vant mig vid att befinna mig på skansen på tisdagarna nu ju haha. Saknar det litegrann faktiskt, men har bestämt mig för att nästa vecka ska jag dit igen, längtar!


Sitter just nu med en handduk på hucudet för att få håret att torka, kommer precis från en kall och skön dusch så jag känner mig fräsch när jag åker till Örebro om några timmar. Väskan är packad, blev inte så jättemycket att ha med vilket är skönt. Är inte så jättetaggad att åka iväg nu men när jag väl är framme så tror jag att det blir trevligt. Nä vänner, känner att jag inte har så mycket mer att berätta. Återkommer under dagen. Kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards