lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Elin - 21 juli 2013 16:47


Åh, min eftermidag har varit så mysig. När jag hade städat mitt rum så satte jag mig i solen ute på altanen för att läsa igenom min Elletidning som har legat oöppnad i mitt rum ett antal dagar. Drack iste, åt rabarberkaka och lyssnade på sommarmusik samtidigt som jag satt där och bläddrade och njöt av solen. Det är allt för sällan som jag verkligen kan sätta mig ute i solen och läsa när jag är här hemma i Spånga. Har så mycket annat att tänka på och det finns så mycket störningsmoment inne i stan, men idag så njöt jag verkligen av att sitta där och bara ta det lugnt. Det måste jag försöka göra fler gånger! När jag hade druckit ca 1 liter iste, läst ut Elle och blivit väldigt varm så gick jag in och tog en kall och skön dusch. Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Antar att det blir en lugnt kväll i soffan framför TVn eftersom jag kom i säng vid 4 inatt, eller imorse. Kram på er!




Av Elin - 21 juli 2013 12:57


Hej vänner. Hade ni en bra kväll igår? Min var fantastisk! Älskar sånna där kvällar när man är hemma hos en fin vän som bara bor 10 minuter bort från en själv och dricker vin och bara har det allmänt trevligt. Kom hem väldigt sent och låg nog inte isängen förs vid 4 på morgonen så idag så sov jag till 1130, gud så skönt det var! 


Till middag åt vi pasta och kyckling, mums! Åh vad ajg vill ha sånna där pastatallrikar, ända problemet är att dom är så sjukt stora så man missbedömmer lätt portionen och tar lite för mycket haha!


Jag och  min fantastiska fina vän! <3


På kvällen så hade vi mys utanför med tända ljus.


När jag var på väg hem så hade det redan börjat ljusna igen.


Fantastiska Spånga!


Idag så ska jag nog inte göra sågot speciellt. Nu sitter jag och tittar på Armlös, benlös, makalös. Har ni sett den? Om inte så gör det! Sjukt bra dokumentär och jag blir sjukt inspirerad av denna person! När jag har sett klart på TV så ska ajg nog vara duktig och städa mitt rum, sen så tänkte jag faktiskt unna mig ett glas iste och öppna min oöppnade Elletidning och sätta mig på altanen och läsa lite. Ha en bra dag hörni, så återkommer jag!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards