lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Elin - 22 juli 2013 21:28


Mamma och jag var iväg en timme i Vällingby innan dom stängde nu ikväll. Lite saker kom jag hem med.


Favvoaffären!


Är egentligen beroendde av mango, men blev övertalad att prova persika istället eftersom mango var slut. Sen tyckte ajg att body scruben verkar vara bättre än den vanliga.


Bikiniöverdel från H&M, fick även med mig ett par vanliga blåa jeans oxå.


Paraply. Mitt gamla gick sönder på skansen förra veckan :(.


Ett vanligt hederligt vitt iphoneskal. Varför? Det får ni se om en vecka :D

Av Elin - 22 juli 2013 18:31


Hej vänner! Har ni haft en bra dag? Jag tycker faktiskt att det har varit lite kallt idag. Vi får hoppas att det slutar blåsa så det blir lite varmare bara.  Idag gick jag upp vid 11 och tog en tripp till familjen Fredriksson i Norrviken för att chatcha up lite vad som har hänt sen sist vi sågs. 


Det bjöds på vattenmelon i stora lass!


Mitt fina sällskap, men med tanke på att hon nästan har varit mobillös i två veckor så var det helt okej att hon var lite uppslukad haha.


Haha muppbild på oss.


Fick till och med pengar under dagen, lyx ju!


Efter några timmar med skratt, prat och alla möjliga känslor så åkte jag hem igen.


Nu har vi precis ätit middag och nu sitter jag och tittar på Vänner. haha kan verkligen inte koncentrera mig när det är på känner jag! Senare ikväll ska jag börja plocka ihop och fixa mat inför imorogon. Ni som har följt mig under sommaren kan säkert gissa vad jag ska göra imorgon. Jepp, allsång på skanseeeen! Åh vad jag längtar! Nu, vänner. Kram på er!

Av Elin - 22 juli 2013 03:18


Kan inte sova. Ligger och tittar på en intervju med #Carola och fylls av värme i hela kroppen. Så klok, så stark och så vacker! Tänk att jag har följt denna kvinna i 10 år och att hon fortfarande betyder så otroligt mycket för mig och att hon har påverkat mig så mycket i mitt liv. Jag undrar vem jag skulle vara idag om jag hade haft någon annan som idol under dom senaste 10 åren och speciellt under dom perioderna som jag har varit som mest skör. Så mycket styrka som hon har gett mig när jag har nervärderat mig själv på grund av mitt handikapp, under gymnasiet när jag mådde dåligt och hela min cancerresa är helt ofattbart. Tänk om alla kunde få ha en lika fin förebild som jag har. Hon har Gud, jag har både Gud och Carola. #tacksam



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards