lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Elin - 24 juli 2013 23:11


Jag drömmer om att jag galopperar på en äng. Jag drömmer om solnedgången. Om sommar. Om musik. Om mina vänner. Om allt det fina i mitt liv. När jag vaknar så är jag stark. Det bubblar inom mig av livslust och jag är lycklig på ett sätt som inte går att beskriva. Jag vågar planera. Jag vågar längta och jag vågar vara lycklig. Dom dagarna är bra dagar.

 

 

Av Elin - 24 juli 2013 19:46


Hej snyggingar! Egentligen så har jag inte så mycket att komma med om dagen. Jag skäms verkligen av att säga att jag inte har gjort någonting idag. Jag har knappt varit ute i det fina och varma vädret lixom mer än att gå ut och hämta posten och skaka min skansenfilt haha. Har i princip suttit i soffan hela dagen och redigerat bilder samtidigt som jag har kollat på TV. Mer än det har jag inte gjort. Tur att jag har saker inplanerade framöver nu haha! Ikväll blir det fotboll här hemma, vi får se om jag tittar eller gör något annat. Mamma åkte ut till landet i förmiddags, ville följa med eftersom det är så fint väder, men jag har lite saker inplanerat som jag inte vill missa i helgen, vi får helt enkelt se när jag kommer ut igen. Nä, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer faktiskt. Jag hoppas att ni har varit ute mycket idag iallafall! Tar och bjuder på en bild från Geneve istället för att fylla inlägget med massa mer strunt. Puss på er!








Av Elin - 24 juli 2013 12:32


Hej vänner. Nu har jag vaknat, laddat över bilderna från igår till datorn, redigerat dom som jag ska visa för er strax och hunnit svara lite på mejl och annat sånt. Herregud vilken dag jag hade igår! Trots att varenda muskel värkte när jag la mig i sängen vid midnatt igår, muskler jag inte trodde fanns så var jag så galet nöjd med dagen och all värk var så jäkla värt det! Måste nog säga att det var det bästa programmet under sommaren igår som jag har varit på, vilket drag det var och trots att alla vi som hade suttit där sen 10 på morgonen frös igenom oss dagen så var det så himla mycket glädje och kärlek i luften när sändningen väl sattes igång! Har nog aldrig dansat (läs hoppat) och skrikit så mycket som igår! När Erika och jag satt på spårvagnen hem igår så var vi galet trötta men båda var så otroligt nöjda med dagen, fyfan vad kul jag hade! Nu taggar jag redan till nästa vecka och nder tiden så får  ni se på lite bilder ;).

 

En timme innan skansen öppnade så var vi på plats i köerna!


På plats, det var bara att välja och vraka på bra plats igår om man skulle stå upp, var typ tomt när vi kom upp!



Månsan! <33

 


Varför sjunga bra när man kan sjunga dåligt? ;)

 

Nic Schröder

 


Haha, han var helt galen, men gud så rolig!

 


Tjejerna i B.U.S

 


Sjukt härliga tjejer!

 


 

Brynolf och Ljung trollade för oss.

 


Sjukt duktiga!

 


Robin!!

 


Duktig som vanligt!

 


Lunchbreak!

 


The one and only, Magnus Uggla!

 


Galet vad han fick igång oss i publiken!

 


Rolandz pratar med Måns!

 


Rolandz!

 


I väntan på autografskrivning och foto.

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards