lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Elin - 28 juli 2013 21:39


Ibland tillåter jag inte mig själv att vara lycklig. Som att jag är rädd för att allt det vackra och underbara i livet ska ta slut då. Jag är medveten om att det en dag gör det för alla, men ibland så kan jag inte låta bli att tänka på att det kan ta slut för tidigt. Alldeles för tidigt.

Av Elin - 28 juli 2013 18:43


Hej på er vänner. Har egentligen ingenting att komma med idag känns det som. Har nu varit hemma och inte gjort någonting i två dagar och har ledan ledsnat, dör av tristess asså!. Jag kan ju lixom inte slappna av fullt ut inne i stan heller så det gör ju inte saken bättre precis. Har som sagt inte gjort någonting idag. Kollade på en långfilm på 4an på eftermiddagen men när den var slut så tvingade jag mig själv att göra ordning lite iste och sätta mig ute på altanen och läsa. Men som sagt, läsningen höll i sig i 20 minuter kanske, sen lyssande jag på poddavsnitten där Sarah Dawn Finer gästade Emma knyckare i morgonpasset för några veckor sedan. 


Idag har det inte heller varit någon bra dag vad gäller min kropp. Har haft sjukt ont i hela kroppen idag, jag fick ont vid käkarna och hela vägen neråt till nacken igårkväll och det har inte gett med sig än, så ont att jag har haft svårt att sova och slappna av helt. Sen har ryggen värkt nästan hela dagen idag oxå, vissa perioder då jag knappt kunde sitta eller stå. Jättekonstigt verkligen! Men jag tror att det är för att ajg bara har suttit i soffan i två dygn nu. Dags att göra något snart alltså! Imorgon ska jag städa mitt rum iallafall, ser ut som ett bombnedslag! Nu ska jag forrtsätta kolla på TV, kram på er!

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards