lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Elin - 1 augusti 2013 17:03


Hej vänner. Nu är vi äntligen ute på landet och i skrivandets stund så sitter jag i soffan och tittar på "Mia på Grötö" samtidigt som regnet smattrar på plåttaket, haha vilken poesi det blev ;). Mamma och jag tog en spontanare till Vaxholm och åt lunch hemma hos mormor och morfar på karlsudd, riktigt mysigt var det! Vi stannade någon timme och sen åkte vi vidare till Vaxholms hamn för att vänta på färjan, mamma tog en glass medans jag fotade lite, sen var det bara att åka raka vägen till landet, vi blev lite blöta på vägen ut i båten men det var inte så farligt. Vi får se vad kvällen har att bjuda på, kanske går över till familjen A eller så stannar jag här hemma i stugan. Ha det bra så länge, puss!


Av Elin - 1 augusti 2013 11:00


Hej snyggingar. Tänkte bara slänga in ett inlägg här lite snabbt för att säga hej. Mamma och jag håller på att packa för full för några dagar ute på landet. Jag har planerat att sola, bada, läsa och jobba. Kommer bli så underbart! Dock så hade jag tydligen trippelbokat mig på lördag så har fått ställa in mycket den dagen, känns tråkigt mn jag behöver verkligen jobba lite och få in lite pengar på kontot! Nä höni, ha en bra dag. Ska packa det sista och byta om till båtvänliga kläder, sen drar vi. Återkommer, puss!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards