lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Elin - 9 augusti 2013 22:31


Nu var det ganska länge sen som jag tänkte på dig. Jag har varit upptagen med att leva. Eller, klart jag tänker på dig ibland. På hur du kom in och förändrade mitt liv. Vad du gjorde mot mig och varför. Hur mitt liv skulle se ut om du inte fanns så nära mig. Det är en otroligt svårt linje det där. Att se tillbaka på mitt liv med dig på ett sätt som gör mig stark och tacksam till att du helt plötsligt dyker upp igen och gör mig livrädd. Det är så lätt att glida över på den jobbiga sidan ibland. Att bli rädd för att dö. Jag vill bara att du ska veta att jag inte har glömt dig. Att jag fortfarande hatar dig för att du tar upp så mycket negativ energi i mitt liv. Du är inte värd det, men ändå så kan jag inte sluta. Det krävs så lite för att du ska göra dig själv påmind. En lukt. Ett skratt. En spegel. Sen är du där mitt framför mig och förstör igen. Jag kommer hatar dig för evigt för det du har gjort mot mig! Du är inte värd ett skit, cancerjävel!

Av Elin - 9 augusti 2013 12:05


Igår när jag hade som mest tråkigast och tyckte som mest synd om mig själv så gick jag in på Zalando och kollade runt lite. Det hela slutade med att jag inte kunde motstå att klicka hem en ny plånbok från Michael Kors. Jag bara älskar det märket och jag har redan spanat in vad som blir mitt nästa gång. Dock så blir det om ett bra tag då jag måste spara pengar först. Åh, längtar tills jag får hem min kära plånbok!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards