lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Elin - 12 augusti 2013 22:07


Helloj vänner. Nu är jag hemma och kan äntligen sitta ner och dricka min kopp te som jag har väntat på. Kom hem för typ 50 minuter sedan och har fixat min mat inför imorgon så nu sitter jag här i soffan och kollar på Million dollar listing New York. Jobbet idag gick bra. Vi var på sergelbion vid 14 och kollade på monster uneverity, en riktigt bra film måste jag säga! Sen så gick vi hem igen och spelade TVspel och tog det lugnt. Blir nästan alltid kvar längre äv vad jag beräknar så jag blev bjuden på middag och sen vid typ 21 så åkte jag hem. Imorgon så vet ni vad som gäller, skanseeeen!! Sista gången för i år, åh vad sorgligt, men jag ska ta tillvara på det och ha det så grymt kul med Sofi! God natt på er vänner. Slänger kanske in ett inlägg här innan jag åker imorgon. Puss!




Av Elin - 12 augusti 2013 08:48


God morgon på er vänner. Sitter i soffan just nu och kollar på friidrott, eller, jag ser knappt något för jag gäspar så mycket så tårarna rinner haha. Är uppte tidigt idag (ja detta är tidigt för mig hehe) för ajg ska in till stan och jobba. Blir biomys idag, sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen. Gick upp lite tidigare idag efersom jag ska upp imorgon oxå för att vänja mig lixom. Det passade ju bra då jag har fått lite mejl att svara på och gå igenom. Det går lite upp och ner med mitt DUS-arbete, på lördag är det konferensdag och det ser inte ut som att så jättemånga kan komma och planeringen inför den pågår för fullt. För några dagar sedan så var jag nära att kasta datorn genom fönstret för att ingenting gick som jag ville, men som sagt-det går lite upp och ner, ibland så tror jag att det löser sig och ibland så tror ajg att allt kommer att skita sig och jag är sämst som ordförande. Nä, mejlen var det ja. Återkommer ikväll, vet inte riktigt när jag kommer hem :).



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards