lyckopillerelin

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Elin - 16 augusti 2013 20:38


Hej på er vänner. Nu är jag äntligen ute på landet efter mycket om och men. Dagen har varit lång. Vaknade vid 7 imorse...vänta, det har jag ju redan skrivit idag va? Vi hoppar det då. Det har varit en jobbig dag, mycket gnäll, tonårstrots, sura miner och att man hatar allt och alla. Men, alla dagar kan inte vara bra. G och jag tog iallafall en promenad till gallerian och köpte ett TVspel sedan gick vi hem igen med lite sura miner. Jaja, jag får ju pengar för det så ;).


Vid typ 1730 när alla i familjen A hade kommit hem så åkte vi mot landet, stannade i Mölnvik och käkade på donken och handlade och nu äntligen så är vi ute. Nu tittar jag på Doobidoo och sen får vi se om jag går och lägger mig eller nått, är galet trött! Jag återkommer imorgon vänner, orkar inte skriva mer idag känner jag. Kram!


Av Elin - 16 augusti 2013 15:47


Söker man en tjänst på en förskola så kanske man borde veta vad det heter den tjänsten man söker. Jag ska bli förskollärare iallafall, inte förskolelärare...


Av Elin - 16 augusti 2013 09:13


God morgon på er finingar. Som vanligt denna vecka så är jag galet trött, kom hem strax efter 12 inatt och sen vakande jag vid 7 och var helt säker på att jag skulle upp, tills jag insåg att jag inte behövde gå upp förs vid 9....knäppt! Igår blev det en konstig dag, jag satt typ och dubbeljobbade hela dagen. Telefonen ringde och allt blev bara jättejobbigt. G och jag tog en liten promenad till donken för att köka lunch när jag var klar med mitt annars så har vi bara varit hemma och inte gjort så speciellt mycket. 


Jag gick väl därifrån vid typ 1945 och sen åkte jag raka vägen till fridhemsplan för att möta upp Johanna, Vi handlade lite snacks först och sedan promenerade vi till rålis för utomhusbio. Var en bra film och det var verkligen jättemysigt att sitta där i mörkret och kolla. Det ska jag göra fler gånger! 


Idag så är det jobb igen, jag hade planerat att vi skulle gå till gallerian och parken, men vi får se. Har så förjäkla ont i mina fötter. Sen blev det lite ändrade planer för i helgen, skulle ju vara på konferens under morgondagen, men den blev inställd så jag åker med familjen A till landet idag istället, eftersom jag är hos dom under dagen så känns det lika bra att åka ut med dom än att först åka hem och sen ut med mamma. Återkommer väl ikväll eller nått kan jag tro. Puss!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards