lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Elin - 26 augusti 2013 21:21


Men hej på er finaste. Ledsen för mitt frånvarande under dagen men jag har verkligen varit borta från 11-nu typ. Har haft en sån himla fin och bra dag idag. Sov till typ 1020 och vaknade till ett sms från Bella att hon ville ha sällskap på Spånga konditori. Jag fixade iordning mig och lyckades passa in så jag slapp gå till spånga station då bussen kom precis när jag gick. Vi satt där ett tag och snackade skit och sen så gick vi vidare runt i spånga centrum för att sedan hamna hemma hos Bella och fortsätta snacka skit, vi sa hej då vid ca 16 och så var det bara att dra vidare. Åh, älskar verkligen  sånna där spontana träffar!


Bra frukost, kaffe och bulle haha.


När Bella och jag sa hej då så var det bara att gå mot pendeln för att möta upp nästa fina vän, Mimmi på tåget, vi köpte kaffe och iste sedan gick vi ner till nybrokajen och satte oss och snackade i solen medans vi väntade på att Amanda skulle komma. Var så mysigt att träffa båda tjejorna igen, Amanda var det över ett år sedan som jag träffade så det var verkligen dags! Det som är så sjukt härligt med oss tre är att vi blir så himla flummig, om folk som inte känner oss ser oss så skulle dom säkert tro att vi hade druckit alldeles för mycket alkohol, men i själva verket så är vi totalt nyktra och bara har det asnajs ihop! Vi satt på kajen ett tag för att sedan gå runt lite inne i stan, efter lite om och men så hamnade vi i humlan iallafall och där stannade vi resten av kvällen för att sen åka hem vid 2030 typ. En jättemysig kväll med mina tjejer och det var verkligen sjukt länge sen som jag skrattade så här mycket! Nu är jag hemma och är helt slut, så jag säger god natt nu. God natt <3.


Tyvärr så har jag ingen bild på alla tre....än hehehe ;)



Av Elin - 26 augusti 2013 13:01


Vet ni vad!? Det räckte med en natt sömn i min egen säng hemma i Spånga och stressen slår till i drömmarna igen. Inatt så drömde jag att jag var inne i ett centrum någonstans och letade bra almanackor. Jag började leta på Åhléns men där var alla bra och strukturerade almanackor slut, sen sprang jag vidare genom hela centrum för att leta efter affärer som sålde almanackor och därefter när jag väl hittade dom affärerna så letade jag efter den perfekta almanackan, men ju mer tiden gick och ju mindre utbud det blev desto mer stressad blev jag. En hel vrickad dröm, men för en gång skull så tycker jag att min dröm var väldigt tydlig. Jag är stressad! Kanske betyder det oxå att jag ska köpa en almanacka...eller betyder det att jag INTE ska köpa en almanacka? Svårt det här!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards