lyckopillerelin

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Elin - 8 september 2013 21:16


Hej vänner. Nu är jag hemma efter en ca 5 timmars bilresa från Floby till Stockholm. Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag haft en fantastisk helg med massor av underbara människor. När vi kom i Fredags natt så sov vi i stugan lite längre bort från huset där Sara var, vi planerade lite och sen slutade det med att vi inte kom i säng förs vid 2 på natten haha. Vid 0830 i går så ringde klockan, behöver jag säga att vi alla var galet trötta närklockan ringde haha.


Vi slöade lite och fixade oss lite sen tog vi all vår packning och åkte till huset där Sara var för att överraska henne. När vi hade klampat in i huset och kramat om henne allihopa så fick hon klä ut sig och bli sminkad sedan åkte vi vidare för att Sara skulle få baka en egen tårta och så fick vi alla andra även prova på att göra marsipanrosor och sånt, jättekul! Efter en snabbvisit hemma för att lämna tårtan så åkte vi vidare till stan/torget, ja vad man nu ville kalla det haha och så fick Sara dela ut lite kondomer till ranom människor, hahahaha!


Efter det så åkte vi vidare till donken och åt lunch, Sara fick beställa åt oss alla och även åka rutchkana, sedan tog vi en liten spontanare till en jättestor bänk innan vi drog vidare till bowlingen. Vi bowlade en timme och varje strike som folk gjorde i hallen så fick Sara dela ut en kondom, jättekul! Till och med jag fick en kondom haha!! När vi var nöjda där och Sara hade fått en alldeles egen bowlingkägla så handlade vi mat.


Kvällen var nog bäst på hela dagen, efter lite dricka, mat och snack så hoppade vi i poolen och badade. Helt galna bilder har vi (som jag inte kommer att bjuda på haha!) och vi dansade till gangnam style i vattnet, galet jobbigt haha! Men sååååå kul vi hade! Dagen slutades ändå i en ganska bra tid, tror vi släckta, jag Sara och Vånkan som sov i samma rum vid 1 halv 2, skönt!


Idag har vi bara suttit ute på altanen och pratat och chillat. Sååå skönt! Man känner sig ju inte direkt utvilad efter denna intensiva helg om man säger så haha! Tr att jag är ledig imorgon. Nu ska jag titta vidare på Wallander, under tiden så bjuder jag på några få bilder från igår. Kram!



Saras egengjorda tårta!


Alla våra rosor



Haha, ber om ursäkt för att jag har mascara i hela ansiktet! Annars en väldigt bra bild på oss, mina tjejer! <3

Av Elin - 8 september 2013 16:23


Hej snyggingar! Sitter just nu i bilen på väg hem från en fantastiskt helg i Floby. Nu kan jag ju faktiskt avslöja vad jag egentligen har gjort här. Jag, Vånkan, Sofi och Anna åkte ner till Floby i fredagskväll för att överraska Sara och ha möhippa för henne hela dagen igår. Allt har blivit väldigt lyckat, men berättar mer om det ikväll när jag är hemma.

Sitter som sagt i bilen just nu med två sovandes brudar och Anna som kör, jag känner att jag är sjukt seg och trött nu, men om jag somnar nu så tror jag inte att jag kommer att kunna somna ikväll istället. Jobbigt läge! Ville bara titta in här och säga ett litet längre hej än det jag gjorde igårkväll. Nu måste jag hålla ögonen på vägen, annars blir jag för åksjuk, kram på er så återkommer jag ikväll!

Av Elin - 8 september 2013 14:00


Idag tänker jag extra mycket på min idol, på min stora förebild i livet, på en av Sverigest bästa sångerskor. För idag fyller världens finaste Carola Maria Häggkvist år!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards